Tusen gånger starkare.

Skrivet 2012-02-09 Klockan 20:11:51

Hej på er, har varit en ganska seg dag fast jag hade sovmorgon.......hade typ ett möte med min mentor, marran o nå andra om min frånvaro.I höstas var jag ute rätt mycket på helgerna, vardagskvällarna och jag struntade i skolan. Nu efter jullovet har jag nästan perfekt närvaro men släpar på gammla rester :( Mådde verkligen inte bra i höstas, bråkade med min föräldrar i princip hela tiden, övervähde att flytta hemmifrån etc
Men har börjat förstå att de faktiskt ligger nåt i de äldre och vuxna säger. I alla fall vill bara säga att jag är så tacksam mot mina bästa vänner som alltid stöttar, tröstar och hälper mig vad som än händer <3 Ni har fått mig att vara genuint glad igen och att känna att hur svårt de än kan vara kan man ALLTID klara det med vänner som gör en TUSEN GÅNGER STARKARE!

Jag utan smink, den bjuder jag på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

RSS 2.0