Äntligen

Skrivet 2013-11-14 Klockan 17:49:54

Beställde hem lite grejer från Lyko och Nelly för någon vecka sedan och paketet från Lyko som innehöll 2 VS body mist kom efter 2 dagar mesans det från Nelly har tagit en vecka. Har gått o nojjat över att någon kärring på Coop har snott de eller nå. 

Iaf idag fick jag sms att mitt paket kunde hämtas ut på Coop forum örnäset och 20 min senare var jag där. Bror följde med o handla lite bakgrejer eftersom vi ska baka muffins till födelsedagsgubben som kommer till Luleå imorgon, shit asså far min fyller 44 år tiden går snabbt alltså.

Idag slängde jag ihop en suoergod kycklinggryta och svennig som man är blev de ris till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

RSS 2.0