Måndag

Skrivet 2013-10-14 Klockan 21:37:56

Måndag, helgens festligheter kom ikapp mig idag, sovit till 2 då Elin ringde och väckte mig eftersom hon satt i sin trapp utelåst. Hon kom över och jag städa mitt rum o bädda sängen på cirka 4 min sen satt vi i prata innan hon skulle och klämma äckelrommen. Var med tjejerna på o'learys i fredags, synd att inte alla är 18 ännu dock. Waldorf i lördags med Kerstin och Matilda, sen var jag med Cissi. I helhet en sjukt trevlig helg :D 

Sitter nu och kollar lite i min kalender, skola imorgon och jobb på onsdag iaf sen vet man aldrig vad som händer ;D 

Denna går varmt i mina hörlurar dessa kalla höstdagar! 

PS strunta i vad andra tycker och tänker  och lite på dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

RSS 2.0